BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du vores nye dygtige kollega, som kan hjælpe med at sikre korrekte og rettidige registreringer af indtægter og omkostninger, styre banken og understøtte en solid økonomistyring? Vi leder efter en glad og hjælpsom kollega til administrationen på en levende højskole, hvor der altid er liv og glade dage med ansatte, elever, kursister, lærere og gæster.
Hvis du kender til økonomisystemer, Excel og skoler – og har lyst til at have bred kontakt med hele vores dynamiske og legende organisation - ja så er du måske lige den, vi leder efter.
Gerlev er en arbejdsplads med 45 ansatte, hvor der er højt til loftet, kæmpe engagement og en mængde forskellige idræts- og legeaktiviteter. Her har vi mellem 110 og 130 elever i alderen 20-25 år året rundt, bortset fra i sommerperioden, hvor vi afvikler korte kurser mv.
Du kommer til at indgå i vores administrative team, der er ”knudepunkt” for rigtigt mange aktiviteter på højskolen. Teamet består udover dig af en lønbogholder, en controller og en skolesekretær, og du vil referere til vores administrationschef.
Dine hovedopgaver bliver bl.a.:
- Finansbogholderi – modtage, registrere og bogføre indtægts- og udgiftsbilag.
- Indbetalinger – opkræve, modtage og rykke for deltagerbetaling fra elever og kursister.
- Afstemninger – af bank, kasse og MobilePay.
- Momsregnskab – og andre indberetninger.
- Rejser - valutabestillinger og rejseregnskaber.
- Økonomisystem – opdatering, brug og udvikling af systemet og kontoplanen.
- Reception – hjælpe vores elever, gæster mv. via telefon og personlig og elektronisk betjening.
Vi bruger et administrativt system kaldet KomIT. Hvis du kender til det eller lignende skoleadministrative systemer, er det selvfølgelig en fordel, men ikke et krav. Vi skal nok lære dig op i systemet. Kendskab til et eller flere økonomisystemer er derimod en forudsætning for at kunne varetage jobbet.
Vi regner med, at du er et åbent og imødekommende menneske, der har styr på tingene, og at du kan dit håndværk. Du har formentlig enten en økonomisk-administrativ uddannelse og/eller mange års erfaring med stillingsopgaverne. Ligesom du er vant til at samarbejde med mange forskellige slags mennesker. Du skal også kunne engelsk på daglig-tale/skrive niveau, da vi har en del internationale elever og kursister.
Vi kan tilbyde dig en fuldtidsstilling på 37 timer på en spændende arbejdsplads tæt ved Slagelse. Løn efter kvalifikationer.
Vi glæder os til at modtage din motiverede ansøgning med CV på job@gerlev.dk senest den 9. juni kl. 12.00. Vi regner med at afholde samtaler i uge 24 på Gerlev Idrætshøjskole. Tiltrædelse 1. august 2023.
Du er meget velkommen til stille spørgsmål om stillingen til administrationschef Peter Bro-Jørgensen på pbj@gerlev.dk og selvfølgelig til at kigge nærmere på vores højskole på www.gerlev.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Slagelse Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
GERLEV IDRÆTSHØJSKOLE, Skælskør Landevej, 4200 Slagelse
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: job@gerlev.dk
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5834574